Marketingo kampanijų puslapiai, ar žinote, kas kenkia jų efektyvumui?

Internetiniai marketingo kampanijų puslapiai, dažniau pristatomi, kaip “nusileidimo” puslapiai (ang.k. „landing pages”) yra populiarus ir dažnai naudojamas būdas pardavimų skatinimui, produktų ar paslaugų pristatymui, naujų klientų pritraukimui ir jų duomenų surinkimui.

Tikrai esate ne vieną tokį matę ar užpildę registracijos formą ir galbūt patys pritaikote šį metodą savo internetinio marketingo taktikose. Jeigu visgi atsakymas neigiamas, štai vienas “landing” puslapio pavyzdys, kad kuo geriau suprastumėte šio straipsnio patarimus nusprendę, kad reikia tai išmėginti.

Kurdami “landing” puslapius mes nusistatome tikslus, kokį rezultatą norime pasiekti. Ar tai bus registracijos forma, kurios pagalba norime paskatinti registruotis produktui ar paslaugai išbandyti, taip didindami įmonės žinomumą ir kaupdami potencialių vartotojų duomenų bazę? Galbūt puslapio pagalba norime padidinti užklausų telefonu kiekį ir sulaukti daugiau skambučių iš žmonių, kurie nori atitinkamos konsultacijos? O galbūt taip parduodame bilietą į renginį ar kelionę ir puslapio pagalba norime padidinti pardavimus? Nesvarbu, koks tai tikslas, svarbiausia, kad jis yra, o taip pat yra galimybė išmatuoti jo rezultatyvumą.

O kai žinome rezultatą lengva pasakyti, kur suklydome, pasitaisyti ir pamėginti dar kartą.

Neslėpsime, kad mes per savo praktiką, taip pat patyrėme nesėkmių ir tai yra visiškai normalu, klysti žmogiška, o mes juk ne robotai, tiesa? 🙂 Tačiau klaidos, kurios nepadeda pasiekti užsibrėžtų tikslų suteikia daug geros praktikos ir priverčia mus atkreipti dėmesį į smulkiausias detales, jas dar labiau išanalizuoti, ištestuoti ir tokiu būdu surinkti informaciją, kuri užkirstų kelią ateities nesėkmėms.

Todėl mes sudarėme šį patarimų sąrašą, kuriuo mielai norime pasidalinti su Jumis, tam kad Jūsų internetinio marketingo kampanijos būtų kuo efektyvesnės, nuo pat pradžių…

Marketingo kampanijų puslapiai ir 4 trūkumai, kurie kenkia Jūsų kampanijos efektyvumui:

Žemiau pateikiame tai, kas mažina Jūsų kampanijos rezultatyvumą ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį ir užtikrinti, kad šių trūkumų Jūsų kampanijos puslapiuose nėra.

Puslapio turinys

Gramatinės klaidos ar neteisingai parašyti žodžiai „nusileidimo” puslapio turinyje, vertės Jūsų pasiūlymui tikrai neprideda, nors žinoma, mūsų tikslas nėra laimėti rašybos konkursą, mes norime, kad puslapio lankytojas suprastų pateiktą pasiūlymą ir mums paskambintų ar užsiregistruotų. Tačiau labai svarbu pasirūpinti, kad Jūsų puslapio struktūroje viskas pateikiama teisingai, tam kad svarbiausi faktai, kuriuos norite pabrėžti išliktų vartotojo galvoje, kaip naudinga informacija apie Jus ir netikėtai pastebėtos klaidos nepriverstų suabejoti Jūsų autoritetingumu. (Čia vienas iš internetinių įrankių, kuris gali praversti tikrinant klaidas)

Netikroviškos antraštės

Nėra jokios abejonės, kad antraštės yra labai svarbus puslapio elementas, kai kurie iš jūsų galite ginčytis, bet pasakysime – tai PATS SVARBIAUSIAS elementas. Kuomet atsidarome puslapį, mūsų žvilgsnis nukrypsta į antraštę, nes tai yra pats pirmas vartotojui svarbus elementas, kuris atsako  į klausimą – ką, aš sužinosiu šiame puslapyje? Ir nuo to vieno žvilgsnio ir suvokimo, ar tai yra aktualu, priklauso Jūsų konversijos rodiklis, nes jei antraštė nesudomino lankytojo – jį prarasite. Tai rodo ir daugelis turinio tyrimo analizių, kurios pateikė šį skaičių – 73%, tiek pirkimo sprendimų (ir teigiamų ir neigiamų) yra priimama dėl antraštės įtakos.

Tai žinodamos kompanijos dažnai ir persistengia su realybės neatitinkančiomis antraštėmis, pateikdami faktus, kuriais sunku patikėti. Panaudoja „geriausius, naujausius, nerealiausius” apibūdinimus ar kitas staigaus dėmesio pritraukimo priemones, tačiau dažnai vartotojui nusivylus visu likusiu turiniu praranda jį negrįžtamai. 8 iš 10 žmonių skaitys Jūsų antraštes, taigi pasirūpinkite, kad jose atsispindėtų aktuali ir tikroviška informacija.

Patikimumo trūkumas

Pasitikėjimas prekiniu ženklu ir pačia įmone priimant sprendimą pirkti ar pateikti savo duomenis registracijoje yra labai svarbus, o kas geriausiai gali perteikti reikiamą pasitikėjimo jausmą..?

Ne ne, tikrai ne didelė raudona ir stora antraštė, kad JŪS PATIKIMIAUSI…

O taip žinoma, Jūsų esamų klientų atsiliepimai ar informacija apie juos. Taigi pasirūpinkite, kad informaciją apie Jūsų produktų ar paslaugų gerumą būtų pateikiama Jūsų puslapyje, jei turite klientų sąrašą įdėkite jų logotipus, naudokite tiek tekstinius, tiek video atsiliepimus, trumpas citatas su asmens vardu ar kompanijos pasinaudojusios Jūsų paslaugomis pavadinimu.

Jei turite savo Facebook fanų puslapį, kuriame žinoma yra veiksmo, žmonės komentuoja ir dalinasi informacija apie Jus, integruokite tai į savo puslapį ar bent panaudokite geriausius komentarus, kaip atsiliepimą ir įrodymą, kad Jumis verta pasitikėti. Atminkite socialinis pripažinimas, gali būti kaupiamas ir pateikiamas įvairiomis formomis. Neišsigąskite, jei iš pradžių neturėsite didelio šios informacijos srauto, atrinkite tai kas svarbiausia, kas geriausiai pabrėžia Jūsų vertę, tai kuo ir patys patikėtumėte ir pateikite tai tikroviškai

Saugumo trūkumas

Kai jau viską sukūrėme ir sudėliojome į savo vietas, nepamirškime pasirūpinti dar vienu punktu, kuris tolygiai svarbus kaip ir visi kiti, siekiant teigiamo vartoto sprendimo. Taigi, lankytojui nusprendus, kad pateiktas pasiūlymas aktualus, jūs atrodote patikimi bei vartotojų pripažinti ir belieka tik atlikti TĄ veiksmą, kurio Jūs prašote – registruotis, paskambinti, pirkti…

Suteikite lankytojui saugumo jausmą, kad jo apsisprendimas niekur nedingtų. Tokių elektroninių sandorių pasaulyje galioja trys pagrindiniai elementai, kurie sukuria reikiamą saugumo pojūtį:

  • Pinigų gražinimo garantija arba atitinkamos pirkimo/grąžinimo sąlygos.

    Nurodykite, kokios yra garantijos, jei klientas norės gražinti prekę, atšaukti rezervaciją, arba jei tai specialus pasiūlymas, kažką išbandyti, suteikite jam pinigų gražinimo garantiją, jei prekė ar paslauga neatitiks jo lūkesčių. Žinoma, Jūs garantuoti, kad pasiūlymas 100% patenkins vartotoją, bet šie garantai vartotoją dar labiau įtikins, kad verta pasitikėti tuo ką Jūs siūlote.

  • Duomenų saugumas.

    Prie registracijos ar kitų duomenų surinkimo formų naudokite įspėjimus, kad Jūs pasirūpinate pateikiamos informacijos saugumu, kad duomenys nebus naudojami trečiosioms šalims, kad pateikto el.pašto adreso ar telefono numerio nenaudosite spam’inėms žinutėms siųsti. Leiskite vartotojui suprasti, kad šių duomenų Jums reikia, tam kad galėtumėte toliau su juo bendrauti, ištesėti pažadą, kurį pateikiate savo pasiūlyme ir jokių kitokių klastingų ketinimų neturite.

  • Svetainės saugumo sertifikatai.

    Naudokite SSL sertifikatus, nes šis saugumo komponentas yra būtinas, kur perduodama konfidenciali asmeninė informacija. Įdiegus SSL saugumo sertifikatą Jūsų puslapių adresai įgauna priešdėlį su „s” raide https://, o vartotojas taip supras, kada iš tiesų yra saugus ir nerizikuoja tapti sukčių auka.

Galbūt Jūs esate pastebėję ir kitų trūkumų, kuriuos jau pašalinote arba juos pastebite patys naršydami kitų puslapiuose, mums įdomi Jūsų nuomonė, tad pasidalinkite ja su mumis komentaruose. O jei iškils papildomų klausimų dėl šiame straipsnyje pateiktos informacijos būtinai susisiekite.

Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.