Sėkmingai rinkodaros strategijai parengti vadovaujamės 8 žingsnių sistemos modeliu
Rinkodaros strategija
Aiškūs verslo tikslai ir kryptingas koncentravimasis į tai ko norite pasiekti ir kaip planuojate tai pasiekti.
Projekto planas
Tikslų ir uždavinių įgyvendinimo proceso nuoseklus detalizavimas ir taktikų paruošimas.
Rinkos segmentavimas
Tikslinės vartotojų auditorijos nustatymas, jos išskaidymas pagal skirtingus elgsenos tipus.
Turinio marketingas
Aktualaus ir pardavimus skatinančio turinio, parengto pagal pirkėjo poreikius sukūrimas.
Srauto kanalai
Tinkamų komunikacijos platformų parinkimas, kurios skirtos Jūsų potencialių vartotojų pasiekimui ir esamų klientų išlaikymui.
Marketingo platformos
Internetinės svetainės struktūros ir funkcionalumo parengimas pagal komunikacijos kampanijas ir sukurtus pardavimo kanalus.
Konversijos aplinka
Pardavimo puslapių parengimas pagal potencialių pirkėjų poreikius ir jų elgseną priimant sprendimą pirkti.
Pardavimas
Patogus ir lengvas procesas, suteikiantis vartotojui platesnes įsigijimo galimybes ir skatinantis gerą pirkimo patirtį.