Ar pastebėjote šį Facebook puslapių atsinaujinimą? Žinote, ką jis reiškia?
Kompanija Facebook šiuo metu testuoja naują Facebook puslapių dizainą – be reklamos plotų. Toks dizaino principas pritaikytas tik kompiuterių ekranams, mobilioji versija išliko nepakitusi.
Ši nauja puslapių išvaizda pasižymi esminiu pasikeitimu – iš dešiniojo šoninio skydelio dingsta reklamoms skirtas plotas, o puslapio profilio nuotrauka ir navigacija perkeliama į naujas pozicijas.
Štai pavyzdys, kaip atrodo atsinaujinusio dizaino Facebook puslapis:
Kaip matote iš dešiniojo šoninio skydelio, reklamos yra visiškai panaikintos ir jų poziciją perėmė turinio meniu, kuris anksčiau buvo valdomas iš kairės pusės.
Toks pokytis taikomas tik fanų puslapiams, jis nėra numatytas taikyti asmeniniams profiliams ar pagrindiniam naujienų srauto puslapiui, taigi reklamos nedings visiškai.
Taip pat prognozuojama, kad tiek kompanijai Facebook, tiek įmonėms vykdančioms Facebook reklamą šis pokytis neturės didelės įtakos, kampanijų ir rezultatų efektyvumui. Statistiškai pastebėta, kad dešiniojo šono reklamos nesulaukia naršytojų dėmesio ir nebeturi tokios didelės įtakos. Reklamos pateikimas dešiniajame šone, nustatant reklamines kampanijas vis dažniau yra deaktyvuojamas ir paliekama įvairiaformatė naujienų srauto puslapio reklama.
Žinoma, įmonių puslapiams, tai gera žinia, nes jų puslapių lankytojams, šalia nebebus pateikiama konkurencinga reklama. O taip pat atsiranda galimybė funkcionaliau panaudoti viršelio nuotraukos plotą, nes jame atsiranda daugiau vietos teksto ir dizaino sprendimams.
Taigi, nedelskite ir užsukite į Facebook atnaujinti savo puslapio viršelio ir profilio nuotraukas, pagal naujai pasikeitusią struktūrą.
Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.