Mail Metro Media investuoja į skaitmeninio turinio kūrimą

Nuotr.: Mail Metro Media

Mail Metro Media yra didžiausia ir aktyviausia naujienų leidėja Jungtinėje Karalystėje, kuri valdo tokius žinomus leidinius kaip „Mail“, „Metro“, „i“ ir daugelį kitų. Ši media agentūra kasdien pasiekia kas penktą suaugusįjį, o kas mėnesį – net 62 % šalies gyventojų,  užtikrindama plačiausią pasiekiamumą šalyje.

Mail Metro Media nuolat ieško naujų inovacijų ir prisitaiko prie rinkos pokyčių, todėl neseniai investavo į žaidimų turinio kūrimą visose savo platformose. Tai suteikia prekės ženklams unikalią galimybę nuo pat pradžių įsitraukti į sparčiai augančią pasaulinę žaidimų rinką, siūlančią milžinišką auditoriją, išskirtines kampanijas ir puikius rezultatus.Tokiu būdu įvairūs prekės ženklai galės pasiekti 13 milijonų žaidėjų tarp kurių nemaža dalis yra ir moterų, kurios aktyviai naudojasi įvairiais Mail Metro Media kanalais.

Ši naujiena pasirodė po to, kai leidėjas pristatė specializuotą žaidimų kanalą TikTok platformoje – Daily Mail Gaming, kuris per du mėnesius sulaukė daugiau nei 25 000 sekėjų ir dviejų milijonų „patinka“.

Mail Metro Media pasamdė Mourad Ed-Dine Abdou, žaidimų rašytoją, pranešėją ir nuomonės formuotoją, kad jis kurtų ir vadovautų žaidimų strategijai socialiniuose tinkluose. Pirminis jo planas dirbti su TikTok platforma, kur Daily Mail turi apie 12 milijonų sekėjų.

Leidėjas taip pat ieško žaidimų ekspertų, kurie kurtų naujienas, apžvalgas ir straipsnius MailOnline, Metro, Daily Mail ir New Scientist žurnaluose.

Mail Metro teigė, kad jos siekis yra pasiekti atsitiktinius mobiliųjų įrenginių žaidėjus, tokius, kurie žaidžia “Candy Crush” važiuodami autobusu, televizijos ir filmų adaptacijų pagal žaidimų pavadinimus, pavyzdžiui, Amazon Prime Fallout, gerbėjus, E. sporto gerbėjus ir varžovus, taip pat tėvus, „norinčius geriau suprasti tokius žaidimus kaip Roblox ir Fortnite”.

Leidėjas pasidalino, kad daugiau nei pusė jų žaidimų auditorijos MailOnline ir Metro yra moterys, kurios, kaip teigia leidėjas, dažnai yra ignoruojamos nišiniuose žaidimų leidiniuose.

Mail Metro Media yra sukūrusi patentuotą duomenų analizės įrankį, kurį vadina DMG (Daily Mail Group). Šį įrankį naudoja siekdama geriau suprasti savo auditoriją ir jų elgesį. Šis įrankis renka ir analizuoja duomenis apie skaitytojus, jų demografines savybes, pomėgius ir elgesį internete.

Remiantis būtent DMG įrankio atliktu tyrimu, tarp Mail Metro Media skaitytojų yra apie 6,4 milijono 18–44 metų amžiaus asmenų, iš kurių net pusė teigia, kad žaidimai yra jų mėgstamiausias laisvalaikio praleidimo būdas. Dominic Williams, Mail Metro Media vyriausiasis finanasininkas sakė: „Suprantame, kad žaidimų auditorija nėra vienalytė – ne visi save laiko žaidėjais. Mūsų auditorijos išmanymas, turinio kūrimo įgūdžiai ir įvairus portfelis leidžia mums sujungti savo partnerius su auditorijomis visame žaidimų spektre.

Nuostabu matyti, kokie kartais gali būti originalūs, bet kartu ir paprasti sprendimai pasiekti dideles potencialių vartotojų auditorijas. Tikimės, kad šie pavyzdžiai įkvėps ir Jus kitaip pasižiūrėti į savo skaitmeninės rinkodaros strategijas, ieškant naujų ir inovatyvių sprendimų. Išlikite kūrybingi ir drąsus ieškodami naujų arba jau vystydami savo esames idėjas! O jei Jums prireiktų pagalbos, drąsiai kreipkitės – su malonumu Jums padėsime.

Šaltinis: Mail Metro Media