Elektroninio pašto tikrinimas yra vienas tų veiksmų, kurį daugelis žmonių ryte atlieka pirmiausia. Skaičiai yra tikrai įspūdingi – maždaug 60 procentų interneto vartotojų būtent nuo to pradeda naršymą virtualioje erdvėje. Žinodami šį faktą, savo verslą galite paversti kur kas sėkmingesniu, nes atsižvelgiami į vartotojų įpročius galėsite pritaikyti geriausią reklamos strategiją. Platformų, kurios yra pritaikytos kurti ir siųsti naujienlaiškius, yra tikrai nemažai, todėl mes jums pristatysime tas, kurios yra tikrai vertos jūsų dėmesio.
1. „Omnisend“
Statistika rodo, kad kiekvienas šiuo įrankiu išleistas euras atsiperka net 72 kartus, todėl tai gali užtikrinti dar didesnius pardavimus.
„Omnisend“ privalumai:
- Lengvai valdomas įrankis: net ir tuomet, jei anksčiau jums neteko naudotis naujienlaiškių rinkodaros platformomis, perprasti šį įrankio subtilybes tikrai nebus keblu.
- Galimybė siųsti priminimus (pvz., jei klientas palieka prekių krepšelį jo neapmokėjęs) ar gimtadienio sveikinimus.
- Nemokami įrankiai: jei per mėnesį išsiunčiate ne daugiau nei 500 laiškų, „Omnisend“ siūlo nemokamus įrankius.
2. „MailChimp“
Tai – puikią reputaciją turinti kompanija, kuri savo klientams siūlo lanksčias naudojimosi sąlygas ir platų funkcijų pasirinkimą. „MailChimp“ puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms pagerinti el. pašto rinkodarą.
„MailChimp“ privalumai:
- Patogus rezultatų stebėjimas: „MailChimp“ padeda stebėti rinkodaros kampanijų našumą (naujienlaiškių atidarymo skaičių ir konversijų rodiklius).
- Personalizuotų laiškų siuntimas: „MailChimp“ leidžia kurti personalizuotus laiškus naudojant individualią informaciją (gavėjų vardus, apsipirkimo įpročius, ir t.t.)
- Platus personalizuotų šablonų pasirinkimas: net jei neturite įgūdžių kurti naujienlaiškių dizainą, šioje platformoje tą galėsite atlikti be didelių pastangų.
3. „ActiveCampaign“
„ActiveCampaign“ yra vienas geriausių el. pašto rinkodaros sprendimų, skirtų parduoti produktus daugeliui skirtingų tikslinių auditorijų. Šioje platformoje galima segmentuoti el. pašto sąrašą pagal tam tikrus kriterijus (pavyzdžiui, pagal demografinius rodiklius, pomėgius, apsipirkimo įpročius, ir t.t.) Platforma gali būti naudojama ir mažoms įmonėms, ir dideliems verslams.
„ActiveCampaign“ privalumai:
- Integravimo galimybės: „ActiveCampaign“ galima naudoti su daugiau nei 900 kitų įrankių, įskaitant „Shopify“, „WooCommerce“, „WordPress“, „Zapier“, ir t.t.
- Galimybė stebėti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje, el. laiškų atidarymą, ir t.t.
- Intuityvus valdymas: net jei nesate patyręs rinkodaros specialistas, naudotis šia platforma tikrai nebus pernelyg sudėtinga.
4. „Drip“
Šios platformos planai tinka įvairaus dydžio įmonėms, todėl kas mėnesį siunčiamų naujienlaiškių skaičius gali būti kas mėnesį didinamas. Įdomu tai, kad „Drip“ padeda palaikyti 99,8 proc. naujienlaiškių pristatymo rodiklį, 68 proc. pakartotinio pirkimo procentą ir 51 proc. el. pašto kampanijos atidarymo rodiklį.
„Drip“ privalumai:
- Klientų elgsenos stebėjimas: šis įrankis stebi ir analizuoja klientų veiksmus jūsų svetainėje ir padeda pasirinkti optimalias rinkodaros strategijas.
- Suasmenintos rekomendacijos: turėsite galimybę kurti dinamišką turinį, kuris atitinka kiekvieno jūsų kliento individualius poreikius.
- Lanksti kainodara: „Drip“ siūlo kainų planus, pritaikytus įvairaus dydžio verslams.
5. „Brevo“
„Brevo“ suteikia galimybę el. pašto rinkodarą paversti dar efektyvesne ir užtikrinti didesnį pelną. Tai – universali platforma, kuri palaiko el. pašto rinkodaros, SMS žinučių, pokalbių, ir netgi „WhatsApp“ kampanijas.
„Brevo“ privalumai:
- Puikiai įvertinta platforma: šis populiarus įrankis vartotojų yra vertinamas itin palankiai, o el. pašto pristatymo rodiklis siekia net 99,9 proc.
- Paprastas valdymas: galimybė segmentuoti klientus pagal jų elgesį virtualioje erdvėje, demografinius duomenis ar kitus kriterijus.
- Išsamios ataskaitos: galėsite stebėti kampanijų efektyvumą realiuoju laiku (gali būti apžvelgiami atidarymo rodikliai, paspaudimai, atsisakymo rodikliai, ir t.t.)
6. „MailerLite“
„MailerLite“ yra pirmoji lietuviška elektroninio pašto rinkodaros platforma, kuri buvo sukurta 2010 metais. Šiuo metu platforma turi daugiau nei milijoną vartotojų iš įvairių pasaulio šalių.
„MailerLite“ privalumai:
- „Drag-and-drop“ funkcija leidžia greitai kurti šablonus net ir neturint programavimo žinių.
- Automatizavimas: turėsite galimybę kurti automatizuotas kampanijas, tokias kaip sveikinimo laiškai, priminimai, ir t.t.
- Nemokamas planas: „MailerLite“ leidžia siųsti iki 12 000 laiškų per mėnesį iki 1 000 gavėjų.
7. „Getresponse“
Ši platforma suteikia galimybę sukurti pardavimo kanalą ir siųsti naujienlaiškius. „Getresponse“ taip pat suteikia galimybę įdiegti tiesioginio pokalbio funkciją savo svetainėje.
„Getresponse“ privalumai:
- Patogus automatizavimas: turėsite galimybę greitai ir paprastai segmentuoti klientų sąrašą pagal tam tikrus kriterijus.
- Dirbtinio intelekto naudojimas: pažangūs įrankiai padės dar paprasčiau padidinti pajamas.
- Platus įrankių pasirinkimas: siūlomas platus automatizavimo, elektroninės prekybos ir kitų įrankių asortimentas.
8. „ConvertKit“
„ConvertKit“ duomenimis, 2023 m. Ši platforma išsiuntė 28 456 533 134 el. laiškus – net 902 kas sekundę. Ši platforma rūpinasi, kad jūsų laiškai ne tik būtų efektyviai pristatomi, bet taip pat būtų patrauklūs vartotojams.
„ConvertKit“ privalumai:
- Paprastas ir patogus valdymas: daugybė paprastai valdomų įrankių pasirinkimas naujienlaiškių rinkodarą pavers dar efektyvesne.
- Lanksti kainodara: jei turite mažiau nei 10 000 naujienlaiškių prenumeratorių, kartą per savaitę el. laiškus galite siųsti nemokamai.
- Patogi vartotojų segmentuoja pagal žymas (tags) padės dar efektyviau pritaikyti tinkamas rinkodaros kampanijas.
- Kaip matote, šios platformos turi tikrai nemažai privalumų, todėl rinkdamiesi tinkamiausią atsižvelkite į naudojimo patogumą (neretai suteikiama galimybė ištestuoti demo versiją), įvertinkite, ar galima integracija su kitomis platformomis ir ar turėsite galimybę atlikti išsamią rezultatų analizę.
9. „OptinMonster“
„OptinMonster“ platforma yra skirta pritraukti potencialius klientus ir padidinti pardavimus bei plėsti el. pašto sąrašus. „OptinMonster“džiugina funkcionalumu: galima išbandyti daugybę šablonų bei testavimo įrankių.
„OptinMonster“ privalumai:
- Intuityvus šablonų kūrimas: „Drag-and-drop“ įrankis leidžia lengvai ir greitai sukurti įvairių tipų projektus.
- Platus šablonų pasirinkimas: turėsite galimybę rinktis iš anksto paruoštus šablonus ir taip sutaupyti laiko.
- Įvairių tipų kampanijos: iššokantys langai (pop-ups), slankiojančios juostos (floating bars), viso ekrano pranešimai (fullscreen welcome mats) ir dar daugiau pasirinkimų atitiks kiekvieno vartotojo poreikius.
10. „Wishpond“
„Wishpond“ yra vienas išsamiausių el. pašto rinkodaros įrankių, turintis elektroninės prekybos bei el. pašto rinkodaros ir automatizavimo integracijas.
„Wishpond“ privalumai:
- Funkcionalumas: platformos siūlomi įrankiai leidžia lengvai kurti konkursus ir akcijas.
- Bandomoji versija: turėsite galimybę nemokamai išbandyti platformą ir įsitikinti jos privalumais.
- Sprendimas didelėms įmonėms: ši platforma geriausiai pasiteisina tada, kai naujienlaiškių prenumeratorių skaičius viršija bent 100.
Reikia pagalbos pasirenkant tinkamiausią platformą jūsų verslui?
Suprantame, kad kiekvienas verslas yra unikalus, todėl tinkamo el. pašto rinkodaros įrankio pasirinkimas gali būti sudėtingas. Mūsų komanda yra pasirengusi Jums padėti! Susisiekite su mumis, ir kartu parinksime sprendimą, kuris padės pasiekti Jūsų verslo tikslus, padidinti pardavimus ir pagerinti ryšį su klientais.
Kreipkitės jau dabar ir pradėkime kurti efektyvią rinkodaros strategiją!