Šiandieninių internetinių tendencijų pasaulyje visi skubame neatsilikti, kuriame ir atnaujiname savo internetines svetaines, stengiamės jas optimizuoti ir pritaikyti pagal savo vartotojų poreikius.
Kaip dažnai yra tekę susidurti, o galbūt ir šiuo metu susiduriate su problema, kuomet reikia suderinti svetainės dizainą, o komandos nuomonės išsiskiria, kokį paveikslėlį, vaizdo įrašą ar mygtuką naudoti, kaip juos išdėstyti. O gal sunku nuspręsti ar reikia daugiau teksto aprašymuose ar mažiau, galbūt Jums sako, kad ilgų tekstų niekas neskaitys?
Ir galiausiai mes taip ilgai viską deriname, “šlifuojame”, diskutuojame ir net aršiai ginčijamės, bet ar esame 100% tikri, kaip pasielgs naršytojas pamatęs mūsų “live” svetainę. Ar žinome, kad jis visgi perskaitė visą ilgą aprašymą ir tiksliai paspaudė ant to mygtuko, ant kurio mes norėjome, kad jis spaustų, o galbūt jis “blaškėsi” po svetainę lengvai negalėdamas rasti to, ko jam reikia ir neatliko pagal svetainės dizaino struktūrą numatytų veiksmų?
Kyla klausimas, kaip viską pamatyti vartotojo akimis, kaip stebėti jų veiksmus realiuoju laiku ir jaustis lyg sėdėtumėte jų „užnugaryje”?
Atsakymas – internetiniai svetainės analitikos įrankiai.
Žinoma, esate girdėję apie Google Analytics, galbūt apie jį pirmiausia ir pagalvojote perskaitę terminą – svetainės analitika? Puiku, nes tai labai naudingas, o dar ir nemokamas įrankis. Juo, kaip vienintele tinklapio analitikos priemone naudojasi net 56% įmonių. Ir šis įrankis puikiai gelbsti norint sužinoti lankomumo statistiką, kiek laiko vartotojas praleidžia Jūsų svetainėje, kokius puslapius naršo, iš kur ateina Jūsų srautas ar koks procentas aplankęs svetainę iškart ją palieka.
Tačiau šiame straipsnyje norime pakalbėti ir pristatyti kitą įrankį, kuris kartu su turimais gausiais GA duomenimis, suteiks Jums dar daugiau įžvalgų. Tiksliau pasakius, jis atskleis viską, ką Jums reikia žinoti apie Jūsų internetinės svetainės efektyvumą ir funkcionalumą.
Žinodami, kaip tai veikia kitą kartą prieš ilgas diskusijas kokį mygtuką ar registracijos formą naudoti savo puslapyje, Jūs drąsiai atliksite testavimus su savo naršytojais ir priimsite sprendimą remiantis jų elgsena svetainėje.
Taigi, pristatome Jums pažangų internetinės svetainės analitikos įrankį – „HotJar”
Kas tai ir kodėl Jums jo reikia? „HotJar” įrankis, tai tikra revoliucija svetainės analitinių duomenų monitoringo sistemoje. Tai labai galingas metodas stebėti, analizuoti ir suprasti savo vartotojų elgseną ir turint šią informaciją patobulinti savo svetainės struktūrą. Apačioje pateiktame vaizdo įraše Jūs pamatysite, kodėl jis toks nuostabus. Galbūt pamatysite tai, kas negalvojote, kad egzistuoja, kaip galimybė, kuria galite taip lengvai pasinaudoti.
Na, jei peržiūrėjote vaizdo įrašą tikriausiai daugiau paaiškinimų net nereikia. Šis įrankis yra Jūsų slaptoji kamera naršytojo „užnugaryje” stebinti jo kiekvieną mygtuko paspaudimą ar puslapio paslinkimą.
Ir šis trumpas pristatymas parodo tik vieną iš metodų, kuriuo galite ženkliai pakeisti savo internetinės svetainės efektyvumą, tačiau bendra sistema suteikia daug daugiau galimybių kuriant pardavimo kanalus, integruojant registracijos formas, vykdant tikslius vartotojo veiksmus skatinančias kampanijas.
Štai dar vienas, pavyzdys, kaip atrodo stebimo pardavimų kanalo statistika.
Jei susižavėjote taip, kaip ir mes ir nedelsiant pradėsite naudoti šį stebėjimo įrankį, tai jo pagalba surinkti duomenys ir savo internetinės svetainės vartotojų elgsenos subtilybių žinojimas , Jums leis maksimaliai optimizuoti svetainės turinį ir elementų išdėstymą taip, kad jis tiksliai atitiktų Jūsų auditorijos poreikius.
Geresnė vartotojų patirtis naudojantis internetine svetaine net tik didina lankytojų srautą bet ir skatina vartotojų grįžtamumą bei lojalumą.
p.s. Turbūt supratote ir tai, kad mes žinome ar skaitėte šį straipsnį iki galo ir koks buvo Jūsų sekantis veiksmas 😉
Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.