Socialinių tinklų nauda Jūsų verslui

Socialiniai tinklai leidžia valdyti neįtikėtinai didelius informacijos resursus, siekiant pakelti prekinio ženklo žinomumą. Pačios tinklų platformos yra nemokamos, tačiau taip pat siūlo mokamos reklamos paslaugas, kurios pasižymi dideliu kiekiu naudingų nustatymų, priklausomai nuo Jūsų kampanijos tikslo.

Tačiau tai, kad Jūsų prekinis ženklas turi būti socialiniuose tinkluose, dar nereiškia, kad turite registruotis į kiekvieną iš jų. Labai svarbu, kad pasirinktumėte Jums tinkamus, pagal veiklos sritį. Net neabejokite, kad toks žingsnis atneš naudos, net jei ir neketinate tam skirti didelių investicijų.

Žemiau išvardinsime 10 priežasčių, kodėl turėtumėte nedelsti.

1. Įgykite vertingų įžvalgų apie potencialius klientus.
Socialiniai tinklai generuoja didelį kiekį duomenų apie klientus realiu laiku. Kiekvieną dieną atsiranda daugiau nei 500 mln. Twiter įrašų,  4,5 mlrd paspaudimų „patinka“ Facebooke ir 95 mln. nuotraukų yra įkeliama į Instagramą. Už šių milžiniškų skaičių slypi informacija apie Jūsų klientus, kas jie yra, ką jie mėgsta ir kaip jie gali reaguoti į Jūsų prekinį ženklą. Per kasdienį dalyvavimą socialiniuose tinkluose, galite surinkti atitinkamus duomenis apie savo potencialius klientus ir naudoti šią informaciją, atliekant verslo sprendimus.

2. Padidinkite prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą.
Kurdami savo įvaizdį socialiniuose tinkluose, Jūs padedate klientams lengviau rasti Jūsų įmonę, atpažinti jos prekinį ženklą ir susieti jį su Jumis. Bendraudami su klientais socialinių tinklų platformose, padidinsite pasitikėjimą ir ugdysite jų lojalumą prekiniam ženklui.

3. Vykdykite tikslines reklamos kampanijas.
Reklama socialiniuose tinkluose yra nebrangus, tačiau itin efektyvus būdas pozicionuoti savo verslą ir platinti pasirinktą turinį. Socialiniai tinklai taip pat turi didelį filtrų pasirinkimą, leidžiantį atsirinkti tikslią auditoriją. Reklamos gavėją galite pasirinkti pagal vietą, pomėgius, darbą, lytį, amžių, interesus, elgesį ir kt. Jūs galite sekti, matuoti ir keisti savo socialinės reklamos kryptį realiu laiku.

4.  Generuokite didesnius vartotojų srautus.
Socialiniai tinklai didina pardavimus ir padeda išlaikyti klientus per interaktyvų bendravimą. Šie tinklai yra efektyviausias būdas nustatyti pagrindinius veiksnius lemiančius kliento pasirinkimą – įsigyti prekę.

5. Užtikrinkite gerą kliento patirtį.
Net jei nesinaudojate socialiniais tinklais, Jūsų klientai tikisi, kad Jus suras atitinkamoje platformoje. Apie 60% vartotojų nori būti greitai ir lengvai aptarnauti socialiniuose tinkluose ar ketina užduoti klausimus susijusius su Jūsų paslaugomis ir produkcija, į kuriuos tikisi atsakymo per 24 valandas.

6. Didinkite svetainės lankomumą ir paieškos reitingą.
Vienas iš didžiausių socialinių tinklų privalumų yra tai, kad galite ženkliai padidinti savo svetainės lankomumą ir reitingą paieškoje. Šie tinklai ne tik atves klientus į Jūsų svetainę, tačiau ir iškels Jus paieškos rezultatuose, taip paliekant konkurentus užnugaryje. Kiekvienas įrašas, kuriuo pasidalins klientas tik padidins šias galimybes.

7. Sužinokite, kaip elgiasi Jūsų konkurentai.
Stebėdami socialinius tinklus galite gauti pagrindinę informaciją apie savo konkurentus ir jų elgseną. Šios įžvalgos padės kurti strategiją ir priimti atitinkamus sprendimus Jūsų verslui. Jūs galite stebėti, kaip vartotojai reaguoja į konkurentų atliktus veiksmus ir tai panaudoti sau.

8. Dalinkitės turiniu greičiau ir lengviau.
Anksčiau rinkodaros specialistai susidurdavo su problema, kaip kuo greičiau pasiekti klientą su konkrečia informacija. Tačiau, socialinių tinklų pagalba, tai atlikti tapo daug lengviau. Jums tereikia paviešinti savo žinutę iš pasirinktos prekinio ženklo paskyros.

9. Pasirinkite vietą.
Kampanijos taikymas pagal geografinę padėtį yra veiksmingas būdas pateikti savo norima informaciją konkrečioje vietovėje. Dauguma žymiausių socialinių tinklų turi įrankius leidžiančius pasiekti konkrečias vietas su konkrečiu turiniu. Jūs galite planuoti atitinkamas akcijas ar pasiūlymus konkrečioms šalims ir miestams.

10. Kurkite ryšius.
Socialiniai tinklai nėra skirti tik pardavimų pakėlimui, tai taip pat puiki vieta ryšių mezgimui, tiek su klientais, tiek su partneriais. Įprasta reklama neturi galimybės išlaikyti grįžtamojo ryšio, tačiau socialinių tinklų pagalba ši problema lieka praeityje. Jūs galite išlaikyti dialogą su klientais. Jie turi galimybę palikti atsiliepimus, vertinimus bei savo kontaktinę informaciją, kuria galėsite pasinaudoti ateityje.

Nelaukite, būkite socialūs ir auginkite savo verslą.
Socialiniai tinklai yra tikras lobis, padedantis auginti Jūsų verslą. Naudodamiesi jais, sužinosite daugiau apie savo klientus, atsirinksite tikslinę auditoriją, išgarsinsite savo prekinį ženklą ir neliksite nepastebėti.

Jeigu Jums iškils klausimų ar reikės papildomo patarimo, nedvejokite parašykite mums ir mes mielai padėsime.